Light MartyrS

Light MartyrS
-Tersenyumlah-

kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu.
Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Wednesday, April 27, 2011

~waaaaaaaaaHhhhhhhh..

sekian laMenyer aku x upDatE.
macam jd minggu dan hari2 sebelom nih.

~suPriSe from IHSAn.. 16 aPriL 2011.

~aKU deMAn.. haaiisshh x larat.(~.") dizzy2..  aku x masUK kje ri SEnin.

~ berAt hati nak TINGGALkan TANJUNG (tanJUNG peTRO CONSULT).
kengkawankU..

~VEIN delemmA.. nk tolak ke x.. taWAran UnikL keDah.nak kne pk perasaAn IbUaYAh.
   last date untuk aku confirmkan keputusan aku hari sabtu nih.29 ApRIL 2011.


mAaf yEa kengkawan..diatas kesilapan teknikal yg berlaKu.
huhu..
emm,hari ni pertama kalinyer untuk tahun 2011 aku g timbang..berat badan aku..
n aku  happy akhirnyer berat aku hampir mencecah 4oKg.
susah jugak aku nk naikkan berat badan aku nih..sejak klUa Ospital.
dan sekarang aku berJayer.
chaYok syuE..mam bebanyaK.

huhuhuhu..Happy glEw!

No comments:

Post a Comment

PhoTosHoot :

PhoTosHoot :

my Classmate: Dip in Product Design & Manufacturing

my Classmate:                  Dip in Product Design & Manufacturing

my lebly sis n cousin.

my lebly sis n cousin.

Prestidigitation

"the performance of magic"