Light MartyrS

Light MartyrS
-Tersenyumlah-

kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu.
Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Wednesday, March 9, 2011

~yawn..

aku hampir tetido.
da pkoL 9.00.
w8 kak aLia x samPai2..da kelapAran ni..haha.
emm.. awi ni penat skit la.mlm smlm tido lewat,hapir kol 3 la..
borak ngn akak noRa,kak seri,kak Alia..
laWak2 je.
em,akU happY kenal akak dalam rumah ni.. besh.happening.,je.
ktorg ske mAsak saMe2..
wLauPown aku ni xde la pro msk tp boLe la..
huhu...
kat oFFice aku x tahu nak bt apE.. kErja da Abs.projek TAD kne stop.xtahu nape..
continue bt TAP.. tp x tahu nak model ape lg...
btg HandRail yg aku jmpe pon..due  tige Btg jek.
lbh kepada melepak la nak dikatakan..
k.la.. nak prePare lauk tuk dinner mlm ni..
Daa..
~masaKo.

No comments:

Post a Comment

PhoTosHoot :

PhoTosHoot :

my Classmate: Dip in Product Design & Manufacturing

my Classmate:                  Dip in Product Design & Manufacturing

my lebly sis n cousin.

my lebly sis n cousin.

Prestidigitation

"the performance of magic"