Light MartyrS

Light MartyrS
-Tersenyumlah-

kepada siapa saja nescaya anda akan mendapat cinta kasih mereka. Haluskan tutur kata anda nescaya mereka akan menyintaimu.
Dan rendahkan hati kepada mereka, nescaya mereka akan menghormati anda.

Thursday, March 10, 2011

~tirEd

i'm Home..
haiishh,, very tired,  ~.~''
ari ot samapi kol 12..maLam.
waa... lame nye dOk office... x Tahan.
menghaDap cYclone jek..
lasT2 ble mood da hIlang aku.edix picture je.. haha.
Cover Line Cemerlang uh..
umm.. besh gak dapat blaja edit pic kat new sofware yg aku baru tahu.
"picnik.com"
esOK geranty byk kjer.. nak kne settlekan pipe support lak.
td aku dengar.. ade satu video sOre ni.. pasal seOrg perempuan ni.. minx pts kat tunang die..n  mengaku ade laki lain..yg lg better,kaya  n hensom..
emm.. reasonnya tunang die tu tukang jual buger tepi jalan.hidup x terjamin,ade lori je.x hensom,miskin..
cian lak.. mulut ppuan tu pun satu kalaw btol da xnak.. jgn la men minx mcm tu je.. on air lak tu dalam redio.
maruah laki tu pon kne jaga..
dulu time cintan cintun bkn men lagi.. entah la..
em,ppuan dlm story aku ni.. blh di ketegorikan "materialistik ke??"
entah la..
aku pon x ley nak kata ape..

Masako.

No comments:

Post a Comment

PhoTosHoot :

PhoTosHoot :

my Classmate: Dip in Product Design & Manufacturing

my Classmate:                  Dip in Product Design & Manufacturing

my lebly sis n cousin.

my lebly sis n cousin.

Prestidigitation

"the performance of magic"